Αργό usb σε fc6

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Wed Aug 8 01:36:23 EEST 2007

O/H axelmangr έγραψε:
> Καλησπέρα παιδιά
>
> Προσπάθησα να κάνω copy μερικά αρχεία σε ένα usb stick που έχω και
> παρατήρησα ότι ήταν εξαιρετικά αργό. Για να κάνω copy 50ΜΒ πήρε περίπου
> μισώ ώρα. Το έκανα και μέσω konqueror (επειδή βγάζει ένα παραθυράκι που
> λέει και την ταχύτητα) και είδα ότι η ταχύτητα δεν πήγε πάνγ από 68.6
> ΚΒ/s.  Έχω την εντύπωση ότι είνα πάρα μα πάρα πολυ αργό Μπορώ να κάνω
> κάτι για αυτό? Μιλάμε για fc6 και usb2. Τι να κοιτάξω αν λείπει από το
> σύστημα μου?

Ρίξε μια καλή ματιά σ'αυτό το thread:
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=500937

Στη περίπτωση του suse10 μου έφταιγε το sync mode το οποίο ήταν broken. Σε
async mode δουλεύει τέλεια. Υποπτεύομαι οτι έχεις το ίδιο πρόβλημα. Στην
τελική, κάνε ένα kernel upgrade όπως προτείνει ο κύριος.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"