USB recovery

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Aug 7 14:30:35 EEST 2007

Fanis Dokianakis wrote:
> Δοκίμασε το testdisk
> http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
>
> Φάνης

Δεν ξέρω αν είμαι άτυχος η γκαντέμης. Ο φίλος μου βρήκε ένα πρόγραμμα το
οποίο κουτσά στραβά διαβάζει τα αρχεία.

Αλλά την πάτησα και εγώ.

Όχι στο ίδιο το μηχάνημα αλλά σε ένα άλλο που έχω (Κ6 350Mhz) του οποίου
ο δίσκος (1.5 χρόνο παρακαλώ Western Digital) τα έφτυσε. Είχε αρκετά
data πάνω. Ευτυχώς τα critical (svn repository, κ.α.) τα είχα κάνει
Backup την προηγούμενη βδομάδα. Το filesystem ήταν ReiserFS4 (ακούω
σχόλια!!!).
Ο δίσκος τα έφτυσε και έχει χαλασμένα super blocks. το fsck.reiser4
--build-sb δεν κάνει τίποτε... Το testdisk κάνει analyze τον δίσκο αλλά
δε βρίσκει partition...

Τέσπα, δουλεύω με PC από την μετα-ATARI εποχή και μόνο μια φορά ακόμα
μου είχε  χτυπήσει δίσκος. Και απο τοτε δεν ξαναγόρασα segate.

Χάρης