Αργό usb σε fc6

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Sun Aug 5 13:14:12 EEST 2007

O/H axelmangr έγραψε:
> Καλησπέρα παιδιά
>
> Προσπάθησα να κάνω copy μερικά αρχεία σε ένα usb stick που έχω και
> παρατήρησα ότι ήταν εξαιρετικά αργό. Για να κάνω copy 50ΜΒ πήρε περίπου
> μισώ ώρα. Το έκανα και μέσω konqueror (επειδή βγάζει ένα παραθυράκι που
> λέει και την ταχύτητα) και είδα ότι η ταχύτητα δεν πήγε πάνγ από 68.6
> ΚΒ/s.  Έχω την εντύπωση ότι είνα πάρα μα πάρα πολυ αργό Μπορώ να κάνω
> κάτι για αυτό? Μιλάμε για fc6 και usb2. Τι να κοιτάξω αν λείπει από το
> σύστημα μου?
>
> Ευχαριστώ πολύ
> axelmangr

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ στο laptop μεταφέροντας αρχεία από
openSUSE 10.2 σε openSUSE 10. Με το edubuntu Feisty όμως δουλεύει μια
χαρά... Μυστήριο... Στην αρχή σκεφτόμουν οτι ίσως το USB stick να είναι
σχεδιασμένο για USB 2.0 ενώ η θύρα είναι USB 1.0 καθώς ο υπολογιστής
αυτός αγοράστηκε το 2000. Οπότε μπορεί να είναι κάποια ασυμβατότητα
μεταξύ USB 2.0 και USB 1.0 που το λογισμικό αδυνατεί ορισμένες φορές να
γεφυρώσει.

Αν πάλι είναι και το stick και η θύρα σχεδιασμένα με το πρωτόκολλο USB
2.0 τότε κάτι άλλο φταίει που αγνοώ.