xmms and mp3 tags

Σταύρος Γιαννούρης stavrosg at hellug.gr
Fri Aug 3 13:04:28 EEST 2007

Quoting axel <axelmangr at freemail.gr>:

> Το amarok, το έχω βάλει και δεν μου αρέσει, Έχει 1000 πράγματα, γαμάτα
> μεν, που δεν τα θέλω δε. Το xmms ειναι αυτό που θέλω. Μια μικρή εφαρμογή
> απλά και μόνο για να παίζει mp3 και ogg. Ας επιστρέψουμε λοιπόν στην
> αρχική μου ερώτηση πρίν ξεσπάσει πόλεμος για amarok και xmms

Το μόνο plugin του xmms που σχετίζεται με τα mp3 είναι αυτό για την
αναπαραγωγή τους. Ενδεχομένως να μπερδεύεται όντως αν έχεις ID3v2.4
tags, δεν ξέρω.

Το "εγγόνι" του xmms, audacious[1] που δεν αλλάζει το UI δραματικά και
δουλεύει σωστότερα με τα tags το κοίταξες;

[1] http://www.audacious-media-player.org/