xmms and mp3 tags

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Fri Aug 3 12:33:41 EEST 2007

Στις 03-08-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 12:21 +0300, ο/η axel έγραψε:

> Το amarok, το έχω βάλει και δεν μου αρέσει, Έχει 1000 πράγματα, γαμάτα
> μεν, που δεν τα θέλω δε. Το xmms ειναι αυτό που θέλω. Μια μικρή εφαρμογή
> απλά και μόνο για να παίζει mp3 και ogg. Ας επιστρέψουμε λοιπόν στην
> αρχική μου ερώτηση πρίν ξεσπάσει πόλεμος για amarok και xmms
>
> axelmangr

Αν μιλάς για ελληνικά tags, νομίζω ότι αυτό το θέμα έχει συζητηθεί ξανά
τον περασμένο μήνα στη λίστα. Ψάξε στο archive. Αν θυμάμαι καλά, το
ρεζουμέ ήταν το ISO8859-7 encoding και μόνη λύση η αλλαγή player ή
αλλαγή tags.

Άσχετο, αλλά έχεις δοκιμάσει το XMMS2 και το Esperanza (είναι στο Debian
Sid νομίζω);

--Δημήτρης