imap offline

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Aug 2 14:59:33 EEST 2007

᾽σπέρα,

Ο τρόπος που χρησιμοποιώ να δουλεύω email στο laptop μου offline είναι
να έχω εγκατεστημένο ένα imap server στο laptop και να το συγχρονίζω
με offlineimap.  Το πρόβλημα της λύσης είναι ότι θέλει έξτρα
συντήρηση: αν (un)subscribe σε ένα remote imap folder αυτό δεν
συνεπάγεται (un)subscribe και στον τοπικό imap folder, αν διαγραφεί
remote imap folder ο τοπικός παραμένει, κ.ά.

Αν, αντί γι᾽ αυτό, καταργήσω τον τοπικό imap server και δημιουργήσω
ένα disconnected imap account στο kmail, τότε είναι καλή εναλλακτική;
Λειτουργεί χωρίς προβλήματα; Είναι αξιόπιστο και σταθερό;