use Gnuplot in c++

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Apr 30 19:12:54 EEST 2007

On 2007-04-30 15:27, Nikos Kouvaris <nkoub at chem.demokritos.gr> wrote:
> Καλησπέρα σας,
> Μήπως γνωρίζει κανείς πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το gnuplot μέσα από
> τη c++?

Δεν είμαι σίγουρος γι αυτό, αλλά...

> Απο τη σελίδα
> http://alpine.suiri.tsukuba.ac.jp/~asanuma/gnuplot++/
>
> κατέβασα ενα συμπιεσμενο αρχειο με τα headers και τρια demo
> προγραμματακια, αλλα δε μπορώ να τα τρέξω.

Είναι λογικό.  Η C++  που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας αυτών των
προγραμμάτων (είτε λόγω coding style, είτε λόγω άλλων αλλαγών
στην ίδια την C++ υποστήριξη του GCC), δεν παίζει ιδιαίτερα
καλά...

Σε μένα με g++ 3.4.6 -- ακόμα και με manual τρόπο μεταγλώττισης,
για δοκιμαστικό σκοπό -- τα προγράμματα βγάζουν πάνω από 300
warnings & errors:

    $ c++ -O2 -Wall -c *.cc > logfile 2>&1
    $ grep warning: logfile | wc -l
         115
    $ grep error: logfile | wc -l
         102
    $

Αν έχεις χρόνο και σε ενδιαφέρει το ζήτημα, καλό θα ήταν να μάθεις
πώς μεταγλωττίζονται προγράμματα κι εκτός KDevelop, και αφού σε
ενδιαφέρει το ζήτημα, να επικοινωνήσεις με τον αρχικό συγγραφέα
του gnuplot++ μήπως υπάρχει περίπτωση να το "φτιάξετε" μαζί.

Αν δεν έχεις χρόνο, εγώ δε σου προτείνω να ασχοληθείς με το
gnuplot++ γιατί έχει ΠΑΡΑ πολλά προβλήματα.  Θα χρειαστεί ένα
σεβαστό χρόνο για να παίξει Σωστά(ΤΜ).