Internet sharing

muz muz at diktio.org
Mon Apr 30 15:19:07 EEST 2007

Και εδώ πιο απλά:

https://help.ubuntu.com/community/InternetConnectionSharing

Ακολουθείς τα βήματα για το server. Για τον client (windows) ακολουθείς
τα βήματα που λέει, αλλά ορίζοντας μέσα από τα windows αυτήν τη φορά
(στο λινκ μιλάει για linux μηχανήματα και σαν clients) κανονικά την IP
και το gateway όπως λέει στο παράδειγμα και βάζεις και τους DNS servers
που έχεις και στο ubuntu.