Internet sharing

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Mon Apr 30 14:04:30 EEST 2007

λοιπόν να μαι και πάλι , απεθύνομαι στην λίστα λόγω της εμπειρίας της
έχω στο pc sto γραφείο 2 κάρτες lan. η eth2 συνδέεται απευθείας με το
router, η eth1 με το λαπτοπ , όπου και με παράθυρα του δίνω ιντερνετ
οι διευθήνσεις είναι στατικές του στυλ x.x.x.1 to router x.x.x.2 h eth2,
x.x.x.3 h eth2 x.x.x.4 to laptop.
ενώ στα παράθυρα με μια απλή κοινή χρήση της σύνδεσης βλέπει ιντερνετ και το
λαπτοπ,
πως μπορώ να το κάνω αυτό στο ubuntu 7.04 Μου? καθώς δεν εκκινώ πλέον τα
παράθυρα, πέρα από σπάνιες περιπτώσεις, και θα ήθελα και  η κοπέλα μου να
βλέπει ιντερνετ χωρίς να μου γκρινιάζει.
όπως βλέπετε το θέμα είναι ζωτικής σημασίας. έχετε να προτείνεται κάποιο how
to?
Ευχαριστώ,
Πρόιος Α.

--
We even managed to type faster than we can write...