cronjob not running

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Sat Apr 28 00:11:10 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Ναι...
>
>   - Χρειάζεται να φτιάξεις το script να είναι πιο 'πολυλογάδικο' για να
>     ξέρεις τι κάνει κάθε στιγμή.
>
>   - Δεν είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείς hardcoded το tmpfile name (έτσι
>     το script σου είναι vulnerable σε symlink attacks).
>
>   - Δεν έχει καλό στυλ γιατί επαναλαμβάνονται πολλές φορές τα ίδια
>     πράγματα σε πολλά σημεία (π.χ. το filename `/tmp/rdiff.svn').
>
>   - Προσοχή, επίσης, στο default PATH.  Μπορεί το rdiff-backup να μην
>     είναι στο default PATH με το οποίο τρέχουν τα cron jobs.
>
> Ενα σχετικά πιο 'fault-tolerant' script είναι το παρακάτω:

Μήπως είναι κομμάτι υπερβολικό; !!

Εντάξει μια γραμμή είναι. Σε άλλα που κάνω 2-3 πράγματα παραπάνω τα κάνω
λίγο πιο παραμετροποιήσιμα. Το script σου είμαι σίγουρος πως σε 2 μήνες
θα μου είναι πολύ δύσκολο να το διαβάσω χωρίς να διαβάσω 3 man pages!!

Τέσπα, καλή η παραμετροποίηση και όλα αυτά αλλά νομίζω τίθεται και ένα
θέμα κόστους πολυπλοκότητας.

Πάντως θα μου είναι ενα πολύ καλό shell script tutorial :P

Και σε σχέση με το πρόβλημά μου. Αν το rdiff-backup ΔΕΝ ήταν στο PATH δε
 θα έπρεπε να στέλνει κανένα mail με λάθη;;