cronjob not running

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Apr 27 16:30:38 EEST 2007

On Fri, 2007-04-27 at 14:35 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Ναι...
>
>   - Χρειάζεται να φτιάξεις το script να είναι πιο 'πολυλογάδικο' για να
>     ξέρεις τι κάνει κάθε στιγμή.
>
>   - Δεν είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείς hardcoded το tmpfile name (έτσι
>     το script σου είναι vulnerable σε symlink attacks).
>
>   - Δεν έχει καλό στυλ γιατί επαναλαμβάνονται πολλές φορές τα ίδια
>     πράγματα σε πολλά σημεία (π.χ. το filename `/tmp/rdiff.svn').
>
>   - Προσοχή, επίσης, στο default PATH.  Μπορεί το rdiff-backup να μην
>     είναι στο default PATH με το οποίο τρέχουν τα cron jobs.
>
> Ενα σχετικά πιο 'fault-tolerant' script είναι το παρακάτω:

[...]

Ένα πράγμα θέλω να πω μόνο: much respect!

Το παραπάνω shell script και κάποια άλλα από πρόσφατα μηνύματά σου είναι
τουλάχιστον για σεμινάριο. Ό,τι πρέπει για "μαθαίνοντας από παράδειγμα".
Μέχρι που αρχίζω και αναθεωρώ τις απόψεις μου σχετικά με τον
"δυσανάγνωστο εκ φύσεως" κώδικα των shell scripts. Όλα θέλουν τον τρόπο
τους! :)