Re: Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Fri Apr 27 15:49:55 EEST 2007

> Το επιχείρημα 'μα δε μπορεί, στη Microsoft δουλεύει, θα ξέρει τι κάνει'
> δυστυχώς δεν είναι ιδιαίτερα καλό όμως.
>
> Το Linux εκμεταλλεύεται καλύτερα τον εγγενή παραλληλισμό που υπάρχει στο
> μοντέρνο hardware, τουλάχιστον από το 1993, ας πούμε.  Η εμπιστοσύνη, ας
> πούμε, που θα βρεις σε μια λίστα Linux στους προγραμματιστές που δε
> έφτιαξαν το λειτουργικό που παγώνει ακόμα και σήμερα όταν κάνεις format
> σε μια δισκέττα (την ώρα που το Linux τη γράφει στα παλιά του τα
> παπούτσια και συνεχίζει απτόητο), είναι περίπου 1.0E-126%.

> [...]

Δεν υποστηρίζω ότι το Linux το κάνει "λάθος". Πιστέυω, όμως, ότι αν σε
κάτι τόσο "βασικό", όσο το shutdown του δίσκου, ένα λειτουργικό "παίζει
ντραμς", ενώ ένα άλλο όχι, το πρώτο θα μου δημιουργούσε υποψίες.

Έπειτα υπάρχουν και τα ανθρώπινα λάθη (και προβλέπω εάν σωρό άλλους
απρόβλεπτους παράγοντες). Για παράδειγμα, το επόμενο απόσπασμα είναι από
την ανακοίνωση του 2.6.21 (http://lkml.org/lkml/2007/4/25/561)

"... some
of the other surprises (just as an example: we were apparently unlucky
enough to hit what looks like a previously unknown hardware errata in one
of the ethernet drivers that got updated etc)..."

Αποκλείεις να υπάρχει κάποια αντίστοιχη λεπτομέρεια στα SATA modules?

Τέλος πάντων, για να κλείσουμε το θέμα, εάν τύχαινε σε μένα, θα το έψαχνα
λίγο περισσότερο και αυτό συνέστησα στον φίλο.

-Στάθης