Μαζική μετονομασία αρχείων/ πρόβλημα με το ποντίκι/κινέζικα

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Thu Apr 26 12:24:49 EEST 2007

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Τετάρτη 25 Απρίλιος 2007 12:59, ο/η Alexandros Kosiaris έγραψε:
> [snip]
>
> Α μπράβο! Πες μας λοιπόν plz και κάποιο πρόγραμμα||script||ξόρκι||κτλ το οποίο
> να κάνει αυτή τη δουλειά με τα tags!
eyeD3. Not perfect but good enough. Χωρίς gui που σημαίνει οτι θα
χρειαστεί να κάτσεις να γράψεις wrapper για να το καλείς σε κάποιες
περιπτώσεις αλλά αρκετά extensible και με μερικούς στανταρ κανόνες που
διευκολύνουν.
Ολα τα λεφτά συχνά ειναι το

 --to-v2.4           Convert the file's tag to ID3 v2.4

option.

> Και να δουλεύει σε linux εννοείται...

Σε Windows χρήσιμα είναι τα mp3bookhelper με το κακό ότι έχει v2.3 id3s
και δυσκολία στην αυτοματοποίηση του inserting covers και το mp3tag που
έχει v2.4 αλλά ακόμη δεν το έχω συνηθίσει(και μάλλον και ποτέ δεν θα το
συνηθίσω )

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074