Re: Μαζική μετονομασία αρχείων/ πρόβλημα με το ποντίκι/κινέζικα

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Wed Apr 25 13:14:45 EEST 2007

Στις 25/4/2007, basOS G <noxelia at gmail.com> έγραψε:

> σχεδιαστηκε γαι iso και εχουμε αρκετα mp3 με v1. To v2 ισως το υποστηριζει
> το utf8. Ειναι και τα windows που δε διαβαζουν utf8 στο ταγκ. ΕΙναι και το
> κοστος μετατροπης.
> Περα απο τη γκρινια : το amarok παλια ειχε τη χρυση επιλογη του encoding
> για το tag η οποια αφαιρέθηκε γιατι μπέρδευε τους χρήστες........
> Αντιθέτως στις τελευταίες εκδόσεις του beep-media-player (σαν το xmms,
> δηλαδη εκει βασιστηκε..) αυτη η χρυσή επιλογη έχει προστεθεί και ειμαστε μια
> χαρα.

οκ έχω εγκαταστήσει  το beep σαν πρόγραμμα.μπορείς να με φωτίσεις λίγο πως
αλλάζω τα tags. γιατί  εκτός από το WoW  δεν έχω κανένα ενδιαφέρον στα
παράθυρα, και όταν ακούω , μουσική,γενικά ότι κάνω μπρόστα στον υπολογιστή,
είναι σε πιγκουίνο(μιας και από τότε που τον ανακάλυψα, δεν έχω κάνει φορματ
λόγω trojan ktlp). και βρίσκω λίγο άσχημο την εμφάνιση των κομματιών mp3 στα
κινέζικα.
ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Απόστολος Π.

--
We even managed to type faster than we can write...