Μαζική μετονομασία αρχείων/ πρόβλημα με το ποντίκι/κινέζικα

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Apr 25 12:59:59 EEST 2007

basOS G wrote:

> [...]
>     tab "αρχεία") ή τα tags(στη δεξιά στήλη); Αφού τα δείχνει στο ναυτίλο,
>     υποθέτω ότι εννοείς τα tags. Σε αυτή τη περίπτωση ισχύει μάλλον ότι τα
>     tags είναι γραμμένα σε iso-8859-7 ενώ το amarok καταλαβαίνει μόνο utf8
>     (το standard για tags). Αν είναι έτσι, μετέτρεψε τα σε utf με κάποιο
>     προγραμματάκι όπως π.χ. το easytag.
>
> Το κλασικο προβλημα με τα mp3 tags... Τι να κανουμε το ερμο το id3v1
> σχεδιαστηκε γαι iso και εχουμε αρκετα mp3 με v1. To v2 ισως το
> υποστηριζει το utf8. Ειναι και τα windows που δε διαβαζουν utf8 στο
Το v2 ορίζει το UTF8 ως prequisite στην έκδοση 2.4. To amarok νομίζει
διαβάζει και φτιαχνει by default id3 v2.4. Δυστυχώς οι περισσότερες
Windows Εφαρμογές (με συμπεριλαμβανομένο το iTunes) μιλάνε v2.3. Λιγο
λίγο ευτυχώς όμως αυτά αλλάζουν.
> Περα απο τη γκρινια : το amarok παλια ειχε τη χρυση επιλογη του encoding
> για το tag η οποια αφαιρέθηκε γιατι μπέρδευε τους χρήστες........
Ναι γιατί πλέον κάνει v2.4 UTF8 άρα δεν χρειάζεται.
> Αντιθέτως στις τελευταίες εκδόσεις του beep-media-player (σαν το xmms,
> δηλαδη εκει βασιστηκε..) αυτη η χρυσή επιλογη έχει προστεθεί και ειμαστε
> μια χαρα.
Backwards compatibility options :p . Με ένα mass tagger se v2.4 και ένα
πλήθος κανόνων που ακολουθείς μπορείς να κάνεις convert την συλλογή σου
σε v2.4 και να είσαι οκ. Βέβαια θα γελάσεις πολύ όταν θα σε πάρει ο
άλλος και θα σου πει: το κολοπρόγραμμα των Windows μου βγάζει
φραγκολεβαντίνικα. Τα έχεις φτιάξει λάθος.