Ubunt 7.04

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Apr 24 13:39:14 EEST 2007

Nick Demou wrote:

> μίνι σημείωση για να μην μπερδευτεί κανείς:
> το wine και το OO δεν είναι κλειστό, binary, proprietary

Swsta. Einai aplws "opensource you don't want to compile".

Me to wine pi8anws (h isws mallon perissotero apo pi8anws) na prokypsoun
problhmata logw binary asymbatibilities me ta windows binaries pou 8a
8es na trekseis epanw tou.

Me to openoffice de nomizw na yparxei kanena problhma, arkei na baleis
dyo mayr^Wgentoo users na sou to kanoyn compile.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE