Μαζική μετονομασία αρχείων/ πρόβλημα με το ποντίκι/κινέζικα

Vagelis D. vdiogos at yahoo.gr
Tue Apr 24 06:13:06 EEST 2007

Όταν το ημερολόγιο έδειχνε 23/04/2007 09:52 μμ, ο/η Headbanger έγραψε το
παρακάτω μήνυμα:
> B)
> έχω σαν ποντίκι το g5 της εταιρείας logitech, αυτό που θέλω να πετύχω
> είναι να θέσω το πλήκτρο 4 (αυτό που είναι στα πλάγια) να πηγαίνει
> πίσω, τόσο στον nautilous όσο και στον firefox, όπως ακριβώς και στα
> παράθυρα, γιατί θεωρώ την λειτουργία αυτή πολύ ευχρηστη.

Ίσως σε βοηθήσει:
http://www.techteam.gr/lofiversion/index.php/t92930.html

> Γ)
> ένα άλλο που παρατήρησα εγκαθηστώντας το amarok(συμβαίνει και στο
> xmms)  είναι ότι οι τίτλοι των τραγουδιών μου που είναι με ελληνικά
> εμφανίζονται με κινέζικα.όχι στον file browser(πχ nautilous) αλλά στην
> playlist της εφαρμογής.τι έγινε δεν υποστηρίζουν ?η μήπως κάνω εγώ
> κάτι λάθος?

Αν θυμάμαι καλά είχε γραφτεί παλιότερα στη λίστα ότι ο xmms δεν
υποστηρίζει utf-8 και ότι έχει σταματήσει να αναπτύσετε.
Στο amarok δεν καταλαβαίνει το όνομα του αρχείου(στην αριστερή στήλη το
tab "αρχεία") ή τα tags(στη δεξιά στήλη); Αφού τα δείχνει στο ναυτίλο,
υποθέτω ότι εννοείς τα tags. Σε αυτή τη περίπτωση ισχύει μάλλον ότι τα
tags είναι γραμμένα σε iso-8859-7 ενώ το amarok καταλαβαίνει μόνο utf8
(το standard για tags). Αν είναι έτσι, μετέτρεψε τα σε utf με κάποιο
προγραμματάκι όπως π.χ. το easytag.

Vagelis Diogos		vdiogos at yahoo.gr
GPG:	0xF345C079
ICQ:	64144368