RAID

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue Apr 24 00:36:27 EEST 2007

On Sunday 22 April 2007 21:59, basilis wrote:
> Πολύ λογικά μου ακούγονται όλα όσα λες..
>
> Μπορεί να γίνει αξιόπιστα resize το reiserfs (με βάση την εμπειρία σου)?

Ναι! το έχω κάνει 2-3 φορές (shrink και grow). Μάλιστα αν θυμάμαι καλά το
reiserfs έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να γίνει grow χωρίς να το κάνεις
unmount. Το αντίθετο φυσικά δεν γίνεται :-)

Εννοείται βέβαια ότι το μόνο απολύτως αξιόπιστο resize είναι αυτό που γίνεται
με φρέσκα αντίγραφα ασφαλείας :-)

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)