RAID

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Apr 23 11:52:33 EEST 2007

Thomas Venieris wrote:
> On Wednesday 18 April 2007 12:46, Antonis Christofides wrote:
>>   * Λέει το software RAID; Αν λειτουργεί καλά θα με βόλευε γιατί θα
>
> Το Linux software RAID το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε διαφορες μηχανές, κυρίως
> servers. Ναι, λέει.

Genikes symboules gia software raid :

1) IDIOI diskoi. Ei dynaton, idio akribws model number. To "I" sto RAID
shmaine Identical prin kapoioi poulatzhdes to kanoun Inexpensive, and
there's a good reason for that.

2) 1 diskos per channel.

3) 1 h 2 spare diskoi STO NTOULAPI, *aneksarthtws* apo to an exeis hot
spares h oxi.

3) RAID is NOT a backup solution.

4) Volume managers apo an8rwpous poy kseroun na ftiaxoun volume managers
(IBM).

5) Filesystems pou o author tous DEN exei skotwsei akoma th gynaika tou
(ext3).

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE