Problimata emacs

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Apr 23 00:31:10 EEST 2007

On 2007-04-22 23:24, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Γεια,
> Ο emacs (X11) δεν έχει ωραία fonts.  Πατάω στο μενού options, set
> font/fontset και μου βγάνει κάποιες επιλογές με τις οποίες φτιάχνονται
> κάπως τα πράγματα, αλλά πάλι δεν φτάνει την ποιότητα που έχει το font
> του gnome-terminal.  Βέβαια το τελευταίο είναι true-type κι έχει
> anti-aliasing και δε συμμαζεύεται.  Υποστηρίζει τέτοια ωραία fontάκια
> ο emacs;  Αν ναι, μπορείτε να με βοηθήσετε να το ενεργοποιήσω χωρίς να
> διαβάσω πάνω από 17500 σελίδες manual;

Εγώ προτιμώ το δικό μου font :P

  ! GNU Emacs resources.
  Emacs*font: -keramida-apollo-medium-r-normal-sans-12-120-75-75-m-70-iso8859-7
  Emacs*background: snow
  Emacs*foreground: #202020

Είναι, βασικά, το ίδιο με τη Lucida Typewriter 12pt αλλά με πειραγμένους
τους χαρακτήρες για:

  το backquote          `
  το μηδέν              0
  το μικρό όμικρον      o
  το κεφαλαίο όμικρον   Ο
  το μικρό θήτα         θ
  το κεφαλαίο Θήτα      Θ
  το el                 l
  το pipe               |
  το κεφαλαίο I         I

για να μπορώ να το διαβάζω άνετα, χωρίς να μπερδεύω αυτούς τους
χαρακτήρες (όπως σε κάποια TTF monospaced fonts).

Δεν είναι TTF/antialiased όμως, αν αυτό θέλεις...

> Δεύτερον, επειδή συγχρονίζω μεταξύ σπιτιού-μαγαζιού τη directory
> ~/sync (με το unison, είναι πολύ δυνατό πρόγραμμα, aptitude install
> unison-gtk), είχα κάνει το ~/.emacs να είναι symlink στο
> ~/sync/appdata/emacs/emacs.  Πλην όμως απ' ό,τι έχω καταλάβει ο emacs
> ενίοτε σβήνει το symlink και αντικαθιστά το αρχείο.  Για να μην έχω
> πρόβλημα, άλλαξα τακτική και αντί να είναι symlink είναι πλέον απλό
> αρχείο που έχει μέσα μόνο τη γραμμή
>
>    (load "/home/anthony/sync/appdata/emacs/emacs")

Θέτεις στο ~/.emacs σου την τιμή του `custom-file' και όλα τα
customizations σώζονται εκεί:

    (setq-default custom-file "~/sync/appdata/emacs/emacs")