Debian 4.0r0 ή Uduntu 7.04

Nikos Galanis nvgalanis at gmail.com
Sat Apr 21 22:45:36 EEST 2007

Μόλις που έχω κατεβάσει τα DVD των Debian 4.0r0 και Uduntu 7.04! Τι λέτε?
Ξέρω ότι το ubuntu βασίζεται στο debian, ξέρετε να υπάρχουν ουσιαστικές
διαφορές του ένα με το άλλο?

Για πάρα πάρα πολλά χρόνια χρησιμοποιώ RedHat και μετέπειτα Fedora, και
η αλήθεια είναι ότι στο Fedora 6 που έχω εγκατεστημένο αυτή την περίοδο
δεν με έχει ευχαριστήσει σχεδόν τίποτα σαν διανομή!!!

Για δες που κάποτε το rpm της RH ήταν βασιλιάς και τώρα διαφημίζεται
παντού το "apt-get"!!!! Από τα live-cd των ubuntu, μου φαίνεται ότι
είναι πιο απλά στη χρήση! Να σας πω την αλήθεια, πια βαριέμαι για πολλά
πολλά πειράγματα! Έχω περάσει χρόνια πειράζοντας.....μέχρι και cluster
με 10notes είχα φτιάξει. (αλήθεια έχει κανείς από εσάς εμπειρία με το
openmosix?)

Λοιπόν τι λέτε?

Debian 4.0r0 ή Uduntu 7.04