versioning of webpage

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Thu Apr 19 12:34:25 EEST 2007

George Iordanou wrote:

> Κι εγώ SVN ψηφίζω, αλλά δεν μπορώ να κάνω την αλλαγή και να είναι
> προσβάσιμο αμέσως χωρίς svn commit
>
> Γιώργος

Και εγώ αν και δουλεύω μόνος μου στα web projects χρησιμοποιώ συνέχεια
svn κυρίως για να μπορώ
1) να έχω ιστορικό αλλαγών
2) να μπορώ να τα δουλεύω είτε απο τη δουλειά, είτε απο το σπίτι. (αν
και πολλές φορές ξεχνάω το svn commit!)

το μόνο πρόβλημα είναι ότι το working copy που δουλεύεις δε μπορείς να
το "πετάξεις" απΆ ευθείας στον FTP server καθώς μέσα στα subdirs έχει τα
.svn

Τώρα θέλω να βρώ ρόνο να διαβάσω πως γίνεται το branching. Δηαλδή
-διορθώστε με αν δεν έχω καταλάβει σωστά- αν θέλω να κάνω μια
δοκιμαστική αλλαγή σε μερικές σελίδες να κάνω ένα καινούργιο Branch. Αν
τελικά είναι οκ τότε να τα κάνω merge στο working copy. Νομίζω ότι
γίνεται...