OT: ECDL

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Apr 16 18:02:40 EEST 2007

Την Δευ 16 Απρ 2007 ο/η Θοδωρής Λύτρας έγραψε:
> Λοιπόν, για το ECDL δε ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα από την άνοιξη του
> 2005 που το έδωσα, θεωρητικά μπορεί να έχει ανέβει το επίπεδο.

Ναι ακριβώς έτσι είναι.
Ο φίλος που σος έλεγα έδωσε αρχές Φλεβάρη οπότε είναι από τους πιο φρέσκους...

Δεν ήξερα όμως ότι μπορείς να εξεταστείς και σε linux!!!
Μάλλον γιατί στην επαρχία (είμαι Κέρκυρα) θα ήταν ουτοπία και να το σκεφτεί
κανείς ακόμα...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html