OT: ECDL

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Apr 16 16:52:50 EEST 2007

On 4/16/07, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Ελαφρώς off-topic βέβαια, αλλά μια γνωστή μου θέλει ECDL, επειδή το
> ζητάνε στο δημόσιο, ενώ και πολλοί ιδιώτες ζητάνε να έχεις
> «πιστοποιημένη γνώση Η/Υ».  Η ίδια είναι ικανοποιημένη απ' τις
> επιδόσεις της στους Η/Υ και θέλει μόνο το χαρτί - είναι απ' τους
> ανθρώπους που δεν φοβούνται τον υπολογιστή, που σκέφτονται και
> πειραματίζονται, και επομένως τα μαθαίνουν σχετικά εύκολα και μόνοι
> τους.
>
>  * Υπάρχει κάποιος που να διδάσκει ECDL με linux/openoffice; (Ο
>    εξεταστής είναι υποχρεωμένος να δώσει δυνατότητα για openoffice,
> [...]

LOL

>  * Μήπως μπορεί να το μάθει μόνη της ή να το διδάξω εγώ;  Τι
>    βιβλίο/υλικό πρέπει να πάρω για να το κάνω;
>
>  * Το ECDL σε μαθαίνει χρήσιμα πράγματα ή είναι βλακεία; Αν το ECDL

το ECDL είναι μια εξέταση για να πάρεις ένα πτυχίο και η αντίστοιχη
βεβαίωση (σκέψου π.χ. lower) όχι μάθημα. Στους περισσότερους γνώστες
Η/Υ το ECDL δεν θα προσφέρει τίποτα ουσιώδες (εκτός από λίγες στιγμές
γέλιου με τις ερωτήσεις)

>    είναι άχρηστη γνώση, υπάρχει καμιά άλλη πιστοποίηση όπου ο
>    εξεταζόμενος να μαθαίνει και κάτι αντί να χάνει απλώς την ώρα του
>    με βλακείες;

googlάροντας είχα βρει όλες τις πιστοποιήσεις που αποδέχεται το
δημόσιο (σε κάποια σελίδα του υπουργείου εσωτερικών αν δεν κάνω
λάθος).
Αν η κοπέλα ξέρει τα βασικά διάλεξε την πιο φτηνή εξέταση και προχώρα