buffering pipes

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Apr 16 16:35:43 EEST 2007

On 4/16/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> [...]
> Ένας πιο portable τρόπος για temporary filename είναι:
>     [...]
>
> Αυτό θα παίξει σωστά και σε BSD/Solaris, που δεν έχουν virtual file με
> όνομα /proc/sys/kernel/random/uuid, και θα σβήσει το temporary file όταν
> τελειώσει (ή τερματιστεί με INT, HUP, ή TERM signal).

ευχαριστώ, τα shell scripts σου είναι όπως πάντα άψογα. Το κακό είναι
ότι έκανες το script τόσο καλό που πλέων δεν θέλω να το γράψω σε
python. Οπότε πάμε σε μια ακόμα απορία όσον αφορά αυτό το κομμάτι του
script:

    while read BUFFER
    do
        echo "$BUFFER" >> $TMPF
    done

υπάρχει περίπτωση ένα 8bit input stream να αλλοιωθεί από αυτόν τον
κώδικα (π.χ. αν έχει περίεργους χαρακτήρες, αν τελειώνει σε cr-lf αντί
για lf κτλ)?