buffering pipes

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Mon Apr 16 12:55:54 EEST 2007

Nick Demou wrote:
> ΥΓ: ορίστε και ο λόγος που το θέλω:
>
> έχω ένα μηχανάκι το οποίο μαζεύει emails από μερικά pop accounts με το
> fetchmail και τα φιλτράρει με το maildrop. Το κακό είναι ότι αν ένα
> email θέλει πάνω από 5 λεπτά για να κατέβει η διαδικασία τερματίζεται
> με το error
>
>    fetchmail: SIGPIPE thrown from an MDA or a stream socket error

   Η μία εκδοχή που μου έρχεται στο μυαλό είναι η εξής: το fetchmail
γράφει σε αρχείο (δε θυμάμαι πως, αλλά είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι το
κάνει και για να το έχεις σε pipe, θα πει πως σίγουρα το κάνει) και εν
συνεχεία το maildrop διαβάζει απ' αυτό το αρχείο. Αντί δηλαδή για

   fetchmail | maildrop

   fetchmail > file; maildrop < file

   Η άλλη λύση που μου 'ρχεται είναι η παράμετρος mda του fetchmail, που
ορίζεις το πρόγραμμα στο οποίο το fetchmail παραδίδει ό,τι κατέβασε. Σ'
ένα παλιό fetchmailrc βρίσκω το εξής:

   mda "maildrop -d xalkina"

	Χ/

--
Q: Because it reverses the logical flow of conversation.
A: Why is putting a reply at the top of the message frowned upon?