Δεν είσαι χαζός αλλά help us! (Was: Είμαι χαζός αλλά help me)

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Apr 12 16:12:48 EEST 2007

On 2007-04-12 15:56, Nikolaos Lekkas wrote:
> Λέω ότι θέλω τα urls που πρέπει να βάλω στο apt-get του sarge ωστε να βάλω
> το mediawiki  αλλα επειδή έχει βγει το etch ...

Αν δεν κάνω λάθος, έκανες ένα ερώτημα στην Migrate2Linux για το πως να
κάνεις αναβάθμιση σε etch. Διάβασες την απάντησή μου? Έβγαλες άκρη? Αν
ναι τότε απλά ένα

apt-get install mediawiki

θα σου δώσει την λύση, διαφορετικά μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα
στην Migrate2Linux για να ρυθμίσεις το sources.list και να ενημερώσεις
το σύστημά σου ή αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο παρακάτω.

http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/