Δεν είσαι χαζός αλλά help us! (Was: Είμαι χαζός αλλά help me)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Apr 12 13:20:04 EEST 2007

Nikolaos Lekkas wrote:
> Εμ ...Μπερδευτικά λίγο ...παιδιά ..
>
> Θέλω ενα σύστημα με 3.1 sarge να το κάνω update με τα last securities
> και να βάλω πάνω το wikipedia...Είχα βρεί ένα τρόπο να πειράξω τα
> sources.list κατάλληλα .... Μπερδεύτικα όμως..Μπορείτε να μου πείτε
> ποια να βάλω...?
>
> Το wiki το έιχα βρεί 2 weeks πριν στο apt-get
>

> Thanks a lot
Από αυτά που γράφεις φαντάζομαι θες να τρέξεις το mediawiki (τη μηχανή
που βρίσκεται πίσω από την wikipedia). Δεν ξέρω τι ακριβώς θες να
πειράξεις στα sources.list. Τα defaults που δίνει το debian πάντα
περιλαμβάνουν τα security updates. Η εγκατάσταση του mediawiki είναι
απλή διαδικασία, αλλά προυποθέτει το μηχάνημα σου να έχει: Apache Web
Server, MySQL server, PHP (με λίγα λόγια χρειάζεσαι αυτό που λέμε LAMP
server). Τώρα αν έχεις βρεις κάποιο unofficial repository που να βάλεις
στο sources.list και να κάνεις apt-get το mediawiki μαζί με όλα αυτά,
εμείς δεν το ξέρουμε. Μπορείς να μας διευκρινήσεις ακριβώς τι θες;