laptop

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Apr 11 23:36:06 EEST 2007

On 2007-04-11 23:17, "I. Soumpasis" <nono.231 at gmail.com> wrote:
> PS. Το καλύτερο θα ήταν να σε άφηνε ο πωλητής να τρέξεις ένα live cd
> να δεις τουλάχιστον αν παίζουν τα βασικά και αν βγάλει κανένα μήνυμα
> λάθους από την αρχή.

Αυτό είναι καλή ιδέα.

Στο ΠΛΑΙΣΙΟ της Πάτρας, όταν τους το ζήτησα ευγενικά, με άφησαν.

Στο play247.gr, επίσης στην Πάτρα, όχι μόνο με άφησαν αλλά τους
άρεσε είπαν που είδαν το FreeSBIE Live CD-ROM να κάνει boot με
XFCE4 :)

Σε άλλα μέρη, οι υπάλληλοι μόλις άκουσαν για Live CD-ROM με
κοίταζαν σαν να ήμουν εξωγήινος, βέβαια, αλλά εντάξει δε χάνει
κανείς τίποτα να ρωτήσει...