Απ: Fw: Mozilla και συντομεύσεις πληκτρολογίου σε Linux

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Apr 11 19:57:13 EEST 2007

Την 11/4/2007, Nick Demou <ndemou at gmail.com> έγραψε:
> [...]
> From: 	Athanasios Lefteris <alefteris at gmail.com>
> To: 	ubuntu-gr at lists.ubuntu.com

διαθέσιμο στην τρέχουσα έκδοση 0.04 για αδιευκρίνιστο διάστημα και εδώ:
http://www.enlogic.gr/other/floss/greek_keyboard_shortcuts_fix-0.04-fx+tb.xpi
αν θέλετε να γλιτώσετε την ταλαιπωρία με την εγγραφή στο mozilla
addons και δεν σας ενοχλεί το ότι έχω προσθέσει ένα trojan που
αντικαθιστά όλα σας τα αρχεία με φωτογραφίες από γλυκύτατα γατάκια