laptop

Giannis Karampas jonny_b at hellug.gr
Wed Apr 11 13:00:41 EEST 2007

> Όσο αναφορά στην ποιότητα κατασκευής θα πρέπει το φορητό να μην
> ζεσταίνεται, υπάρχουν περιπτώσεις (Acer) όπου δεν μπορούσε ο χρήστης να
> πατήσει τα πλήκτρα γιατί καίγονταν τα δάκτυλά του, αλλά και να το
> νιώθεις στοιβαρό σε γενικές γραμμές, να μην σου δίνει την εντύπωση ότι
> θα σου μείνει στα χέρια.

Ap'oti vlepw tin exoun pesei oloi stin Acer. Dydtyxws den exw kapoio
allo gnwsto pou na doulevei acer gia na mou pei entypwseis, emena mou
<ekatse> ena travelmate to opoio vgike teleio... Exw panw apo 3 wres
diarkeia mpatarias me slackware epanw kai apo adeio fortizei se xrono
miden. Afto pou eipes me ti thermokrasia den symvainei se emena oute gia
plaka, meta apo wres leitourgias den sikwnei kapoia trelli themokrasia.
Antithetws, ena toshiba pou eixa paliotera vgike teleiws moufa. Se
sintomo xroniko diastima i mpataria tou den kratouse oute gia zitw kai
enas gnwstos pou pire hp to exei ena mina aftos kai dyo mines i hp edw
kai kairo. Stin teliki afto pou thelw na pw, einai oti me ta laptop
telika einai pws tha sou katsei. Mporei na exeis to akrivws idio montelo
me kapoion allo alla i leitourgikotita tous na einai mera me ti nyxta.

Prwsopika egw tha epairna kati opoiasdipote gnwstis etaireias analoga me
tin tsepi mou kai tha ekana to stavro mou na vgei kalo. Oso gia ti
dianomi, pistevw pws pleon me ligo psaksimo sto net, o,ti dianomi kai na
exeis epanw tha ta kaneis ola i sxedon ola panw sto laptop sou na
doulevoun roloi....

Giannis Karampas