Sony Handycam DCR-19E USB-Streaming στο Linux γίνεται?

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Apr 10 22:17:01 EEST 2007

Στις Τρίτη 10 Απρίλιος 2007 16:26, ο/η Eleftherios Kosmas έγραψε:
> Γειά χαρά
>
> Έχω μια Sony Handycam DCR-19E PAL mini DV βιντεοκάμερα, η Sony λέει
> ότι μπορώ να κάνω και USB-streaming με αυτή (έχει και USB θύρα) αλλά
> τα προγράμματα που δίνει η Sony είναι για Windows.
>
> Σε OpenSuse 10.2 δεν μπορώ να την δώ πουθενά, επισημαίνω ότι το PC μου
> δεν έχει θύρα Firewire για να κάνω από εκεί τη δουλειά μου, καμιά ιδέα
> για το πώς μπορώ να την χρησιμοποιήσω στο PC μου για λίγο
> βίντεο-editing

Λοιπόν, ένα one-stop resource για το θέμα video στο linux:

http://www.exploits.org/v4l/

Κατά τα λοιπά απλώς πάρε μια κάρτα firewire σε PCI.
Αλλιώς, δοκίμασε το software της sony αν παίζει μέσω wine! Δεν αποκλείεται...
Για κάτι τέτοια το 'χουμε, άλλωστε.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"