laptop

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 10 11:10:45 EEST 2007

george fragos wrote:

> [...]
Πρόσφατη εμπειρία μου: Acer Aspire 5612AWLMI
Κοστίζει περίπου 850 ευρώ.
1GB RAM, 120GB SATA 5400RPM, Geforce 7300
Intel 3945abg wireless, Acer Orbicam (web camera), card reader, Core Duo
2250 cpu

Στο fedora που του έβαλα δουλεύουν όλες οι συσκευές (φυσικά χρειάστηκε
να βάλω drivers με το χέρι, Nvidia proprietary, intel απο τα sources,
web camera από sources - είναι logitech ) εκτός από το card reader με το
οποίο δεν έχω ασχοληθεί (και φυσικά το modem που δεν με ενδιαφέρει).
Το ubuntu εχει drivers για 3945 οπότε δεν θα δυσκολευτείς. Γενικά τα
centrino notebooks έχουν καλό βαθμό συμβατότητας με Linux.
Με κάπως λιγότερα χρήματα μπορείς να πάρεις και κάποιο με Intel 950
graphics οπότε δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείς και με proprietary
graphics drivers. Απέφυγε να πάρεις κάτι με ενσωματωμένη ATI...