Hard disk recovery

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sun Apr 8 08:19:32 EEST 2007

Στις Sun, 08 Apr 2007 07:36:42 +0300
Ο/Η Jimmy Angelakos <vyruss at hellug.gr> έγραψε:

> Karjala wrote:
> > Geia sas kai sygnwmi an einai ligo asxeti i lista me to provlima
> > gia to opoio grafw.
> >
> > Mou "psilokaike" o skliros se mia diakopi revmatos pou egine, kai
> > exw polytima dedomena ekei mesa.
> >
> > Emfanizetai sto BIOS me ti swsti onomasia, alla apo partitions
> > tipota.
> >
> > Yparxoun tropoi/etaireies gia na anaktisw ta dedomena? Kapoies
> > etaireies pou exete dokimasei i pou exoune kali fimi?
>

> Dokimase se prwth fash to testdisk, pou an exei xa8ei to partition
> table mporei na sto 3anaftia3ei automata:
>
> http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
>
> kai an den ginetai auto, to aderfaki tou to Photorec gia recovery
> arxeiwn apo baremenous sklhrous:
>
> http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec
>

> Xronia polla,
> Mhtsos

PROSOXI omws, min kaneis opoiadipote dokimi ston idio to disko epanw.
Ftiakse ena image me dd i dd_rescue se ena deytero disko kai kane
otidipote theleis ekei, wste an yparxoun ta dedomena sou, na min ta
katastrepseis me kapoio endexomenos lathos xeirismo.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org
PGP Key: http://members.hellug.gr/stavrosg/GnuPG.key
Did you bother to read any of the replies,
or you just pressed 'Reply' and started typing?