ATI OR NVIDIA

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Thu Apr 5 22:17:13 EEST 2007

Αγαπητέ, με συγχωρείς, αλλά είσαι εκτός θέματος.
Η ερώτηση ήταν "ποια εταιρεία καρτών να προτιμήσω" και όχι "αν θα
πρέπει να πάρω ακριβή κάρτα".

Από κει και ύστερα, το τί κάνει ο καθένας με τον υπολογιστη του είναι
προσωπικό θέμα, και τέτοιου είδους πατερναλιστικά σχόλια δεν είναι και
πολύ κομψά.

Σε ότι αφορά εμένα, έχω να παίξω παιχνίδι στον υπολογιστή από το 1998
(εκτός από MAME και σκάκι on-line) και επαγγελματικά είμαι
αρχιτέκτονας distributed επιχειρηματικών εφαρμογών σε Java και C#. Όχι
και τόσο "άρρωστος" θα έλεγα.