ext3 vs fat32 gia dual boot

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Thu Apr 5 14:29:02 EEST 2007

Σχετικά με το USB στο VMWare (5.5.2), υποτίθεται ότι όταν συνδέσεις μια
συσκευή και το Virtual M achine έχει το focus, τότε θα μπορείς να την δεις
από το hosted λειτουργικό. Δεν μου δούλεψε ποτέ...

Όσο για το ntfs, φοβάμαι λίγο γιατί ο δίσκος θα έχει τις 13000 φωτογραφίες
μου από 10 χρόνια ορειβασίας. Θα υπάρχει backup, αλλά είμαστε ήδη στα 95GB
και ανεβαίνουμε γρήγορα...
Επιπλέον τώρα που και στη δουλειά θα δουλεύω σε linux, να έχω τα αρχεία μου
σε NTFS :(  ?

Τέλος πρόσεξα ότι o εξωτερικός σκληρός με ext3 είναι  _δραματικά_  αργός :(
Από Maxtor εξωτερικό (FAT32) μετέφερα 7GB σε περίπου 4 λεπτά στον εσωτερικό
σκληρό (FAT32). 27ΜΒ/sec έλεγε ο Konqueror, έστω ότι το δεχόμαστε.
Μετά, από τον εσωτερικό σκληρό προς το MyBook 500G, έλεγε 4MB/sec και ήταν
αισθητά πολύ πιο αργό. Το διέκοψα. Για 90GB πήρε πάνω από 9 ώρες...
Αυτό λέτε να οφείλεται στο ότι υπάρχει ένα μόνο τεράστιο partition 500G?
Στον Maxtor το partition είναι 130GB. Block size στο ext3 έχω 4096.