Απ: ext3 vs fat32 gia dual boot

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Apr 5 11:33:18 EEST 2007

Την 5/4/2007, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:
> Nick Demou wrote:
> [...]
>
> O an8rwpos rwtaei pws na syndesei ena ekswteriko sklhro disko ki esy tou
> les na ftiaksei file server?

πέρυσι που αντιμετώπισα το ίδιο θέμα αυτό το workaround ήταν πολύ πιο
εύκολο για εμένα από το να τραβιέμαι με imature linux/windows drivers.
Αφού ήταν για εμένα _ίσως_ να είναι και για κάποιον άλλο.

Τώρα βέβαια που βλέπω πόσο καλά τα πήγε το ntfs3g η συμβουλή μου είναι
όντως ετεροχρονισμένη αλλά όπως και να 'χει η κατάσταση: "καλύτερα μια
συμβουλή παραπάνω που ΙΣΩΣ να μην ενδιαφέρει παρά μια συμβουλή
λιγότερη που ΙΣΩΣ να ήταν χρήσιμη" [1]