Απ: ext3 vs fat32 gia dual boot

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Apr 5 11:21:09 EEST 2007

Nick Demou wrote:
> Την 5/4/2007, Nikos Kanellopoulos <kanellopoulos.nikos at gmail.com> έγραψε:
>> Η υποστήριξη εγγραφής για το NTFS δουλεύει σωστά; Πάντα θυμάμαι ότι ήταν
>> "experimental and dangerous".[...]
>
> κι εγώ έτσι νόμιζα αλλά πλέον θεωρείται stable: http://www.ntfs-3g.org/ :
> | NTFS-3G Read/Write Driver
> | Updated: March 31, 2007
> |
> | Over a million hits since the stable driver release!
> |
> | The driver is in STABLE status. Please see our test methods and
> | testimonials on the driver quality page.

Mh mperdeyeste.

Yparxoun toulaxiston treis diaforetikoi NTFS drivers gia linux :

1) O enas ston mainstream kernel, ston opoion to write panta 8ewroutan
experimental.

2) To ntfs-3g, pou pataei panw sto FUSE

3) To Captive NTFS.

Dialekste kai parte.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE