Απ: ext3 vs fat32 gia dual boot

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Apr 4 23:37:58 EEST 2007

Την 4/4/2007, Nikos Kanellopoulos <kanellopoulos.nikos at gmail.com> έγραψε:
> [...]
> Σκοπός ήταν να δημιουργήσω ένα τεράστιο partition και να τα πετάω μέσα όλα
> τα downloads, mp3, φωτογραφίες κλπ.
> [...] Δυστυχώς πρέπει πού και πού να
> χρησιμοποιώ και Windows natively.

_ΑΝ_ είσαι λίγο τυχερός και έχεις πρόσβαση σε ένα 2ο παλιό PC τότε
μπορείς να του βάλεις έναν PCI SATA controler, μια PCI ethernet, τον
500άρη και linux+samba και να ηρεμήσεις. Θα βλέπεις τα δεδομένα σου
και απο windows και απο linux με άνεση και ασφάλεια. Αυτό έχω κάνει
εγώ κι έχω ησυχάσει

> Σκέφτηκα να απαλλαγώ τελείως από το fat32. Έπρεπε να βρω κάποιον driver για
> ένα από τα συστήματα αρχείων του linux. Βρήκα έναν για το ext2/3 εδώ:
> www.fs-driver.org

έριξα μια ματιά και στο FAQ αναφέρει ότι δεν υποστηρίζει utf-8 και στο
troubleshooting αναφέρει το error που παίρνεις (not formated)

> Αφετέρου τα ελληνικά ονόματα αρχείων από το Linux τα βλέπω αλαμπουρνέζικα
> (Αλήθεια υπάρχει τρόπος να τα σβήσω χωρίς να μπλέξω με inodes;)

με το find (find -exec rm), μέσα από mc (midnight commander) και
πιθανότατα με ένα σωρό άλλους τρόπους