provlima me modem se fc6

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 3 02:18:05 EEST 2007

axelmangr wrote:
> Με τα Fedora Core (2.6.20-1.2933.fc6), Fedora Core (2.6.18-1.2798.fc6)
> δεν μπορώ με τίποτα να μπουτάρω. Σταματάει κάπου και περιμένει αενάως.
> Με τα Fedora Core xen=off (2.6.18-1.2798.fc6xen) και Fedora Core
> (2.6.18-1.2798.fc6xen) μποτάρω σαν να μηυν τρέχει τίποτα. Τη δουλειά
> μου την κάνω και δεν καίγομαι, αλλά δεν μπορεί να μας τη βγαίνει έτσι
> ο κέρνελας. Πρέπει να του την πούμε. Όλες οι ιδέες ευπρόσδεκτες
>
> Ευχαριστώ πολύ
> axelmangr
Μετά από όλη τη συζήτηση που έχουμε κάνει για το θέμα μπορώ να πω ότι
μου έχουν τελειώσει οι ιδέες - θα έλεγα ίσως να κάνεις compile ένα δικό
σου vanilla  πυρήνα και να τον βάλεις να δεις τι γίνεται. Επίσης ίσως
μια αναβάθμιση bios στη μητρική αν υπάρχει πιο καινούριο ή αλλαγές στις
ρυθμίσεις acpi, powermanagement κλπ.
Αν θέλεις έτοιμο πηρύνα, τυχαίνει να έχω φτιάξει ένα rpm τον 2.6.20.4
για το δικό μου fedora και μπορώ να στο δώσω να δεις τι θα γίνει.