Απ: FOSS

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Apr 2 22:36:30 EEST 2007

2007/4/2, V13 <v13 at priest.com>:
> An thelete na peisete kapoion gia Opensource kai Linux kai den thelete kati
> poy exei na kanei me tin ideologia, steilte ton sto parakato:
>
> http://www.dwheeler.com/oss_fs_why.html
>
> Kalo keimeno kai enimeronetai (teleytaio changelog entry: 16/3/2007).

όντως _πολύ_ καλό κείμενο. Μου κάνει εντύπωση που λείπει αναφορά στο
άλλο διαμάντι [1]. (Ενημέρωσα τον D.Wheeler και αν κρίνω από ανάλογη
περίπτωση στο παρελθόν δεν θα αργήσει και πολύ να το συμπληρώσει)
__________________________
[1] http://ec.europa.eu/enterprise/ict/policy/doc/2006-11-20-flossimpact.pdf
Προσοχή:
287 σελίδες pdf γεμάτες με τόσο θετικά σχόλια για το FOSS που θα
νομίσετε ότι σας κάνουν πλάκα.
Επίσης ΑΠΕΙΡΑ δεδομένα από αξιόπιστες πηγές για κάθε λεπτομέρεια που
αφορά το FOSS και που είχατε ή δεν είχατε την περιέργεια να μάθετε.
Για να σας ανοίξω την όρεξη

Debian 3.1 distribution
Source lines of code 221,351,503

If Debian was written in a software company[2]:
   Estimated effort 163 522 person years
   Development cost estimate (till 2005) Euro 11.9 billion
   Development cost estimate (till 2010) Euro 100 billion

(και ναι, μην πάρετε τα νούμερα τοις μετρητοίς αλλά σαν ενδείξεις -
πρέπει να διαβάσετε το κείμενο για να έχετε μια πιό ουσιαστική άποψη)

[2] τα δεδομένα αυτά είναι Copyright: 2006 MERIT. Source: URJC estimates