Απ: Εναλαγή πληκτρολογίου με alt-shift σε vnc session

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Apr 2 21:26:10 EEST 2007

και φοβάμε πως κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με linux προς linux vnc session

δοκίμασες και το κόλπο του να ρυθμίσεις τα windows να αλλάζουν γλώσσα
με ctrl-shift αντί για alt-shift?

Την 2/4/2007, Vaggelis Tripolitakis <vtripolitakis at gmail.com> έγραψε:

> Μια από τα ίδια και για μένα... Πονεμένη ιστορία το vnc με το alt+shift...

ναι ρε γμτ - με τα χρόνια όσο ενθουσιάζομε με τις απέραντες
δυνατότητες του συνδιασμού command prompt + ssh άλλο τόσο απογοητεύομε
με την έλειψη αντίστοιχου συνδιασμού για το GUI εκτός τοπικού δυκτίου.
Πρόσφατα μάλιστα μου κάναν επείδηξη του citrix server για windows 2003
και είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό από την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ταχύτητα
(δούλευες autocad από client στην Ελλάδα σε server στο Βέλγιο με
_άνεση_ πάνω σε μία 784Kbps ADSL ... σαφώς πιο γρήγορο από remote
desktop που και αυτό τα καταφέρνει καλούτσικα). Anyway σταματώ γιατί
θα νομίσετε ότι κάνω διαφήμιση της microsoft (και όχι τίποτα άλλο αλλά
όντας και authorized dealer θα έχετε τα δίκια σας :-P )