Εναλαγή πληκτρολογίου με alt-shift σε vnc session

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Apr 2 07:29:14 EEST 2007

On 2007-04-01 22:51, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> όταν συνδέομε μέσω vnc από Windows[1] σε linux ο συνδιασμός alt-shift
> δεν αλλάζει την γλώσσα πληκτρολογίου του Linux. Ένα workaround που έχω
> βρεί είναι να ρυθμίζω το windows PC να αλλάζει γλώσσα πληκ/γίου με
> άλλο συνδιασμό από αυτόν που έχω επιλέξει στο linux (π.χ. ctrl-shift)
> αλλά αν ξέρει κανείς κάποιο πιό απλό τρόπο θα χαρώ να τον μάθω :)
>
> ___________
> [1] δεν το έχω δοκιμάσει από Linux
> [2] δοκιμές απο realVNC και tightVNC latest stable branches προς
> ubuntu 6.06 vnc server

Μάλλον ατύχησες... Έχω την εντύπωση ότι αν τα Windows έχουν ρυθμιστεί να
αλλάζουν γλώσσα με Alt+Shift, κάθε προσπάθεια να στείλεις αυτό το
συνδυασμό πλήκτρων σε VNC είναι ισοδύναμος με το να προσπαθείς να
τρυπήσεις το νερό με ένα κατσαβίδι.

Προχτές έκανα δοκιμή με:

              rdesktop
    Linux   ------------> Windows

              vnc
    Windows -------------> Linux

Το πρώτο φαίνεται να παίζει μια χαρά, και τα Windows χαίρονται όταν
πατάς Alt+Shift.

Το δεύτερο δεν κατάφερα με τίποτα να το κάνω να παίξει[1]