Βαρεθηκα

makarigakis dimitrios iapetos at yahoo.com
Sun Apr 1 10:42:20 EEST 2007

Σου απαντω προσωπικα και οχι μεσω της λιστας γιατι βλεπω οτι το πραγμα
εχει αρχιζει και περνει τον κατηφορο.Εαν εσυ αντιμετωπισες προβληματα
στην αρχη της ενασχολησης σου με το Linux τι να πω εγω που οταν το
πρωτοπιασα ο kernel ειχε εκδοση με το 0 μπροστα και το slack ερχοταν σε
καμια δεκαρια δισκετες.Οταν για να κατεβασω αναβαθμισεις του επρεπε να
περιμενω δυο η τρεις μερες να κατεβουν απο τον Δημοκριτο με μια 1200bps
γραμμη και οταν η εγκατασταση των Ελληνικων ηταν πραγματικος αθλος.
Να ξερεις οτι αυτοι που δυσφημουν το Linux δεν ειναι τα "κωθωνια" αλλα
οι υπεροπτες χρηστες του οι οποιοι επειδη εχουν πληκτρολογισει καμια
εκατοσταρια αραδες κωδικα το παιζουν Bill Gates και βλεπουν αφ υψηλου
τους νεους και τους αποθαρυνουν να ασχοληθουν,το δυσφημουν αυτοι που
θεωρουν τις λιστες κλαμπ για προγραματιστες επιτιθεμενοι στους
ασχετους,οι ανοικτες λιστες υπαρχουν για να βοηθουνται οι ασχετοι και αν
θεωρεις spam τα post των "κωθωνιων" να σου πω εγω πως θα τα αποφευγεις
και να θυμασε οτι δεν ειναι ολων  δουλεια οι υπολογιστες, ωστε να
ξημεροβραδιαζονται απο πανω τους.Οι περισσοτεροι τους εχουν για να
περνουν το ελευθερο χρονο τους και για να κανουν συγκεκριμενες λειτουργιες.
Ενα κωθωνι.

ΥΓ. Αυτο ειναι το τελευταιο post μου στην λιστα.Ξερω οτι πολλους θα τους
πιασει φαγουρα, θα εξακολουθησω ομως να παρακολουθω τα οσα γραφονται
γιατι εμαθα εδω αρκετα πραγματα για το Linux και γιατι υπαρχουν πολλοι
που ενδιαφερονται πραγματικα για τα "κωθωνια"