I stand corrected (was: Re: Anti-Schilling gkrinia)

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Sep 28 09:22:35 EEST 2006

Jimmy Angelakos <vyruss at hellug.gr>:

> Το ήξερα πως ο παλιοΤόρβαλντς το είχε αντιγράψει από κάπου! Τώρα έχουμε
> και αποδείξεις!

 Μήτσο,

 Αυτά παθαίνει κανείς όσο γερνάει... :)  I stand corrected. Το παραπάνω θα
 έπρεπε να λέει Καλοκαίρι του 1992, σχεδόν δύο χρόνια μετά. Μέχρι τότε
 μόνο SunOS. Μάλλιστα αν κάποιος στο σύλλογο ενδιαφέρεται (για ιστορικούς
 λόγους) μπορώ να "ξεθάψω" από τις βαλίτσες με τις δισκέττες μου τις πρώτες
 δισκέττες του SLS (http://en.wikipedia.org/wiki/Softlanding_Linux_System)
 που έγραψα. Ωραία εποχή και 'κείνη :)

 Με την καλημέρα μου,
 Δημήτρης