Re: Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Sep 26 16:22:52 EEST 2006

2006/9/25, No No <nono.231 at gmail.com>:
> http://www.gnu.org/philosophy/free-software-for-freedom.html
>
> Νομίζω ότι αυτο το link είναι κατατοπιστικό. [...]

Ευχαριστώ για το link. Διάβασα προσεκτικά το κείμενο του. Πολύ
κατατοπιστικό - έκανα κάποιες διορθώσεις στο κείμενο μου. (Πάντως σε
αυτό δεν αναφέρεται η διαφορά open source με free sw για την οποία
έγραψες στο mail σου <<< Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση τότε που το είχα
ψάξει για την πτυχιακή μου ήταν ότι το ΛΑΚ   δεν απαγορεύει τον
συνδυασµό ελεύθερου και µη ελευθέρου λογισµικού, κατι που δεν
επιτρέπει το το ΕΛ.>>>)