Re: Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Sep 25 09:43:12 EEST 2006

2006/9/24, No No <nono.231 at gmail.com>:
> Mia kali diaforopoiisi me perissoteres apo mia katigories ellak
> uparxei edw http://www.gnu.org/philosophy/categories.html. Εκει
> υπαάρχει και ένα πολύ ωραίο  διάγραμμα που κατηγοριοποιεί το
> λογισμικό, και τουλάχιστον σ εμένα έκανε ξεκάθαρα τα πράγματα

ευχαριστώ nono θα το συμπεριλάβω

> Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση τότε που το είχα ψάξει για την πτυχιακή μου
> ήταν ότι το ΛΑΚ   δεν απαγορεύει τον συνδυασµό ελεύθερου και µη
> ελευθέρου λογισµικού, κατι που δεν επιτρέπει το το ΕΛ.

επειδή χτες φρεσκάρησα την μνήμη μου και διάβασα αρκετά σχετικά links
δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Μήπως κάνεις λάθος? Αν έχεις το χρόνο
προσπάθησε να βρεις κάποιο σχετικό link που να διευκρινήζει αυτό το
σημείο.

Αποφάσισα να βάλω links για κάθε ουσιαστική τοποθέτηση που κάνω στο
κείμενο για να είναι πιο αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης