drivers για παλιά κάρτα δικτύου pcmcia

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sun Sep 24 20:00:54 EEST 2006

Καλησπέρα,

Έχω ένα Laptop Compaq Armada 1120 - 166 Mhz Intel Pentium, 800 MB HD, 24
MB Ram. Θα ήθελα να του περάσω Delilinux[1] ή κάτι σαν το Rule Project
[2]. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει CDROM, οπότε πρέπει το boot /
install να γίνει μέσω δικτύου. Έχω 2 κάρτες ethernet pcmcia για αυτό το
παλιό φορητό. Η μία παμπάλαια 10/10 ME3000II-TP η άλλη λίγο πιο πρόσφατη
(4 χρόνια I think) 10/100 Conceptronic CSP-100-TCL.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω βρει καμιά floppy linux distribution που
να τις βλέπει! Τα modules είναι για την πρώτη ne2000 (ne), ενώ η δεύτερη
από αυτά που βλέπω στο Google αλλά και στο cd με τους drivers (υπάρχουν
στο Vendor CD και Drivers για Linux με src code) της realtek. Δεν τους
δοκίμασα καθότι πολύ παλιοί (Redhat 6.2 & Redhat 7.0, για kernels της
σειράς 2.2.x).

Όταν πάω να κάνω insmod/modprobe τα modules μου βγάζει error ότι δεν
υπάρχει η συσκευή, ότι δεν την βρήκε ότι το module δεν έγινε load κτλ.
Όλα τα floppy distro εκτός του blueflops είναι πάρα πολύ παλιά κι έχουν
παλιούς πυρήνες 2.0.x. Το blueflops έχει πυρήνα της σειράς 2.6.x αλλά
ούτε αυτό με αφήνει να κάνω load το module είτε manually είτε από το
setup menu.

Το "περίεργο" είναι ότι αυτό και τις δύο τις κάρτες τις βλέπουν και τις
load in auto όλα τα BDS's, (Net, Free, Open)!!!  Εγώ θέλω γραφικό
περιβάλλων γιαυτό κάποια tools σαν αυτά του Rule Project μου είναι
απαραίτητα.
Το NetBSD 2.0 την κάρτα ME3000II-TP την έβλεπε σαν Zonet ZEN 10/10, τα
άλλα δεν θυμάμαι απλώς .. ξέρω ότι την είδα με τη μία στο boot.

Δυστυχώς δεν υπάρχει (η δεν βρήκα) κάτι παρόμοιο με το Rule Project
βασισμένο σε BSD :-(

Μπορείτε να μου πρωτείνεται κάποια λύση? Έστειλα κι ένα email στο dev
του delilinux αλλά ... γύρισε πίσω μάλλον δεν το γίνεται πλέον upgrade
το project.

[1] http://www.delilinux.de/deli4.jpg
[2] http://www.rule-project.org/