Migrate απο gentoo σε BSD

DJ Art djart at linux.gr
Sun Sep 24 16:27:02 EEST 2006

On Sunday 24 September 2006 16:02, V13 wrote:
> θα πρέπει να κάτσεις με το χέρι ένα ένα τα πακέτα

> Debian ?

Debian. Δεν αλλάζει η αρχική μου δήλωση: "... σε *κανένα* λειτουργικό
σύστημα... ".

Βασικά, στην αρχή είχα γράψει στο reply όλες τις διανομές ακριβώς για να
μην πρέπει να διευκρινίζουμε για κάθε μία ξεχωριστά, αλλά επειδή το
mail βγήκε τεράστιο, τα έσβησα και τα αντικατέστησα με το "κανένα
λειτουργικό" για λόγους συντομίας.

Π.χ. Debian. Μετά από ένα χρόνο θα σου ζητήσει να αναβαθμίσεις ένα κάρο
πακέτα, κάποια από αυτά θα τα έχει κάνει hold back μέχρι να μπούν
κάποια καινούρια, κάποια άλλα θα θέλει να τα βγάλει είτε τελείως είτε
να τα αντικαταστήσει με κάποια άλλα, πιθανόν να υπάρξουν dependencies
προβλήματα που να θέλουν λίγη παραπάνω προσοχή. Από εκεί και πέρα, θα
βγάλει πολλές φορές την κλασσική ερώτηση του τί να κάνει με το
(πειραγμένο) config file του εκάστοτε πακέτου σε σχέση με το νέο
αντίστοιχο configuration file. Εδώ το πόσο θα μπλέξεις εξαρτάται από το
πόσες εκδόσεις του κάθε πακέτου έχουν περάσει, πόσο πολύ έχει αλλάξει
το configuration method της κάθε εφαρμογής κλπ. Αν π.χ. μετά από ένα
χρόνο θέλει να βγάλει τη mysql 4.0.x για να βάλει την mysql 5.x, θέλει
λίγο προσοχή.

Για κάποιες εξαιρετικά κρίσιμες περιπτώσεις το dpkg configurator μπορεί
είτε να ειδοποιεί/ενημερώνει σχετικά με τις αλλαγές, είτε να κάνει
migrate,  .....

..... ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ .....

... μετά από ένα χρόνο στασιμότητας, θα πρέπει ανεξαρτήτως διανομής ή
Unix flavour, να κάτσεις (ως administrator) να δείς τί αλλαγές γίνανε
από το πακέτο έκδοση Χ στο πακέτο έκδοση Υ και ενδεχομένως να
ασχοληθείς λίγο με αυτά και ενδεχομένως να χρειαστεί να ξανα-μοντάρεις
ή να ξανα-στήσεις ή να ξε-στήσεις διάφορα και να τα ξαναστήσεις ή να
αντικαταστήσεις κάποια πράγματα με κάποια άλλα, πράγμα που σου τρώει
χρόνο, κόπο *ΚΑΙ* μερικές φορές αρκετά ξενύχτια.

Οπότε ναι, αν μετά από ένα χρόνο το cyrus-imap έχει ασυμβατότητες με το
maildir, δε σε σώζει είτε τρέχεις Linux, είτε Windows, είτε BSD, είτε
Solaris.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?