Migrate απο gentoo σε BSD

Tsampros Leonidas ltsampros at upnet.gr
Sun Sep 24 14:56:43 EEST 2006

On Sun, Sep 24, 2006 at 02:02:31PM +0300, Panagiotis .G wrote:
> Δυνατό το Gentoo δε λέω αλλά από ένα σημείο και μετά τα σκατωσε με το
> portage , το περίφημο Python-ειδές τους 'emerge' script αφού χρειάστηκε 15
> ολόκληρα λεπτά (και αφού ήπια 2καφέδες) για να κάνει generate ολόκληρο τον
> "κόσμο" τελικά!! μπλέξαμε στα Dependencies , αφού το σύστημα είχε να γίνει
> update 1 ολόκληρο χρόνο (αυτά παθαινει μια εταιρία όταν φεύγει κάποιος και
> δε προσλαμβάνουν άλλο για αυτό το κομμάτι) , και αφού λύθηκαν τα
> dependencies μετά αντιμετωπίσαμε τις ασυμβατότητες του maildir με το
> cirus-imap και διαφορά αλλά. τελικά ? Διάφοροι τέτοιο λόγοι που στην αρχή
> [...]

Αξίζει τον κόπο να κάνεις μια δοκιμή. Βασικά θα χρειαστείς τα εξής πράγματακια :

α) http://www.freebsd.org/releases/6.1R/hardware-i386.html

   Εδώ θα τσεκάρεις για τυχόν hardware incompatibilities.

β) http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/

   Εδώ θα βρεις όλες τις οδηγίες (σχεδόν όλες) που μπορεί να
   χρειαστείς κατα την διάρκεια του configuration/installation.

γ) http://www.freebsd.org/where.html

   Εδώ θα βρείς links για τα iso images των τελευταίων releases (6.1 ή
   5.5) (προτείνω 6.1).  Tα iso images CD1 και CD2, περιέχουν και
   αρκετές χρήσιμες εφαρμογές που βρίσκονται στα ports, precompiled
   (γνωστά και ως packages). Εάν βαριέσαι να κατεβάζεις τόσα πράγματα
   μπορείς να κατεβάσεις το bootonly cd (που είναι αρκετά μικρό) και
   να δοκιμάσεις να κάνεις "δικτυακό" install.

Οδηγίες και λεπτομερείς περιγραφές για όλα αυτά, μπορείς να βρεις
στο Chapter 2 του β).